"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


Anwar Minta PKR Waspada Muslihat Mahathir

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Anwar Ibrahim dilaporkan meminta pembangkang berhati-hati dengan kempen Deklarasi Rakyat yang dipimpin oleh Tun Dr Mahathir Mohamad.

Memetik dari laman sosial Facebook Angkatan Muda Keadilan (AMK) Pulau Pinang, Anwar mengutus surat kepada PKR menyatakan kekesalannya terhadap penglibatan melampau Dr Mahathir didalam gerakan pakatan pembangkang.

"Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim mengutus surat panjang lebar yang dibacakan di Biro Politik malam ini menyatakan kekesalan beliau mengenai keterlibatan melampau parti dan pimpinan di dalam Deklarasi Rakyat, berpesan supaya pimpinan waspada dengan muslihat Mahathir-Daim.

"Pesan Ketua Umum beware the serpent that stings now wears the crown (berhati-hati dengan pengkhianat yang kini jadi pemimpin). Harap semua Ketua Cabang AMK, Wanita dan Ahli Keadilan bijak menilai," tulis status Facebook berkenaan.

Dr Mahathir kini mendominasi kepimpinan pembangkang dalam gerakan Selamatkan Malaysia dan melancarkan Deklarasi Rakyat sebagai medium pungutan suara untuk menyingkirkan Datuk Seri Najib Razak sebagai Perdana Menteri.

Dominasi bekas Perdana Menteri itu kini menenggelamkan peranan Wan Azizah sebagai Ketua Pembangkang rasmi setelah Timbalan Presiden PKR Datuk Seri Azmin Ali menyokong penuh usaha Dr Mahathir.

Turut menyokong gerakan Dr Mahathir, Penasihat DAP Lim Kit Siang; Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng; Presiden Parti Amanah Negara, Mohamad Sabu; serta beberapa pemimpim pembangkang lain.

Wan Azizah serta ahli keluarganya menentang gerakan Selamatkan Malaysia ekoran perjuangan tersebut tidak meletakkan pembebasan Anwar dari penjara sebagai salah satu agendanya.

-Malaysian Digest

Tiada ulasan: