"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Dua Gambar Sadiq Khan Dato Bandar London Untuk Anda Berfikir

Tranungkite
New London mayor Sadiq Khan takes the bus to work on first day of office. A fine example for a leader to set.
Kita tak perlu susun susun fakta dan argumen. Hujah sudah ada dalam warna warni gambar. Berhadapan dengan medan elit yang rumit dan masyarakat yang kurang membaca (terutamanya sejarah), item seperti ini lebih hampir dan lebih menggerakkan massa.

- untuk siapa yang tak kenal orang dalam gambar, Sadiq Khan, baru menang jadi yb london. Not so muslim London mayor.

You call this a Muslim?

Tiada ulasan: