"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


Mayat Noriah Kasnon ditemui tertiarap di tebing sungai (video)

helikopter
Anggota Bomba dan Penyelamat mengusung mayat mangsa pertama dijumpai di jeti Feri Sebuyau hari ini. - Foto Bernama
KUCHING - Mayat wanita mangsa nahas helikopter ditemui dalam keadaan tertiarap di tebing sungai Batang Lupar tengah hari tadi, kata Ketua Jabatan Bomba dan Penyelamat (JBPM) Zon 2 Sarawak Azman Julaihi.

Beliau yang merupakan komander operasi mencari dan menyelamat (SAR) JBPM berkata mayat wanita itu ditemui berhampiran serpihan pesawat.

"Kita berharap semua mangsa dijumpai secepat mungkin," katanya.

Sekarang radius operasi SAR meliputi 150km melibatkan lebih 50 anggota daripada agensi penyelamat APMM, marin, tentera dan helikopter JPAM dari Sibu, Betong, Sri Aman serta Kuching.

"Unit scuba akan cuba buat selaman selepas ini. Pencarian semua tertumpu di hulu Sungai Batang Lupar," katanya.

Azman berkata, pihaknya turut meminta bantuan daripada nelayan untuk membantu operasi SAR. 
-Bernama-

Tiada ulasan: