"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


PKR Boikot Kempen AMANAH Di Kuala Kangsar?


PKR dilihat mengambil sikap menentang (boikot) dengan tidak menghadiri majlis pelancaran gerak kerja Pilihan Raya Kecil (PRK) Kuala Kangsar hari ini.

Majlis pelancaran gerakan gerak kerja PAN untuk PRK Kuala Kangsar itu diadakan di Lot 5, Kota Lama Kanan, Jambatan Sayong Kuala Kangsar hari ini bermula dari 9 pagi hingga 1 tenghari.

Ia dirasmikan oleh Penasihat Umum parti itu, Ustaz Ahmad Awang.

Selain kepimpinan PAN Perak yang diketuai Asmuni Awi dan Timbalannya, Datuk Seri Mohd Nizar Jamaluddin, majlis itu turut dihadiri oleh Penasihat DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham bersama kepimpinan DAP negeri.

Namun, tiada kelihatan seorang pun kepimpinan daripada PKR sama ada di peringkat pusat dan negeri.

Sebelum ini Pengarah Komunikasi PAN, Khalid Abdul Samad telah BERBOHONG kopnonnya PKR mungkin akan mengambil sikap berkecuali dalam kedua-dua PRK sama ada di Kuala Kangsar atau Sungai Besar. Kononnya atas semangat yang sama telah pun disebut dan kita (PAN) tidak ambil hati, sekiranya PKR tidak membantu dalam PRK ini. SEDANGKAN HAL SEBENAR MENGIKUT SUMBER IALAH PKR BOIKOT PAN!!!

Kalau betullah PKR berkecuali kenapa tidak ada satu pun kenyataan daripada PKR sendiri sehingga Khalid Samad, si mulut Microfon itu perlu buat kenyataan bagi pihak PKR. Bodoh sangat ke PKR ini sehingga tak mampu nak nyatakan pendirian sendiri???

Tiada ulasan: