"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Azmin turun ke Sungai Besar, berpelukan dengan Mat Sabu

Azmin berpelukan dengan Mat Sabu di Sungai Besar. Gambar Malaysiakini.
Setelah tidak muncul dalam beberapa siri perhimpunan Pakatan Harapan, Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali tiba di pusat penamaan calon Sungai Besar dan berpelukan dengan Presiden Amanah, Mohamad Sabu.

Kedatangan yang sangat dinantikan oleh para penyokong Pakatan Harapan ini disaksikan dengan penuh dramatik oleh pemimpin dan penyokong mereka termasuklah Adun DAP Sekinchan, Ng Sue Lim dan ahli parlimen Kota Raja, Dr Siti Mariah Mahmood.

Sebelum ini Azmin tidak kelihatan dalam banyak majlis anjuran Pakatan Harapan termasuk didakwa menjadi punca gagalnya mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan kerana usaha beliau mahu memujuk Pas.

Tiada ulasan: