"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tahniah Anwar!

tokpepijat
Tahniah Anwar !

Hebat! Anwar Ibrahim adalah pemimpin politik paling banyak mendapat "gelaran tertinggi" dari UMNO dan suku sakatnya.

Berikut senarai "anugerah" gelaran buat Anwat yang boleh masuk Malaysian Record Award :

1) Pengkhianat bangsa - kerana sokong DAP.
2) Ejen Amerika - kerana Kerajaan Amerika tidak setuju cara pengadilan keatas beliau.
3) Ejen Yahudi - kerana beliau ada rakan berbangsa Yahudi.
4) Pluralisme - kerana ucapan beliau di Amerika ( disalah ertikan).
5) Ejen Pengganas - kerana didakwa Putera Diraja Saudi bagi bantuan dana kepada beliau.

Itulah "gelaran kehormat" buat Anwar. Selepas ini Anwar bakal di gelar seorang Wahabi kerana Saudi bagi bantuan kepadanya.

Apakah gelaran terakhir yang bakal UMNO bagi kepada Anwar?

"Banduan Penjara Kajang"

Tiada ulasan: