"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mati diserang lelaki bertopeng



ANGGOTA polis memeriksa mayat Parguna yang mati selepas ditetak sekumpulan tiga lelaki di Taman Pelangi, Rawang semalam.
RAWANG: Seorang penyelia kilang logistik ditemui mati selepas ditetak berkali-kali di seluruh badan oleh tiga lelaki bersenjatakan parang di sebuah restoran di kawasan perindustrian Jalan R2/2, Taman Pelangi di sini semalam.
Kejadian pukul 6.40 petang itu menyebabkan M. Parguna, 30, dari Batang Kali mati kira-kira 20 minit selepas dia diserang oleh tiga lelaki bertopeng itu.
Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, kejadian berlaku sejurus selepas mangsa turun dari kereta Proton Wira yang dinaikinya.
Katanya, sebaik menyedari dia dikejar oleh tiga lelaki yang menaiki sebuah kereta Perodua Kancil, mangsa kemudian telah berlari ke arah restoran untuk meminta perlindungan.
“Bagaimanapun, belum sempat dia masuk ke dalam restoran tersebut, mangsa terlebih dahulu telah ditetak berkali-kali oleh suspek.
-kosmo-

Tiada ulasan: