"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

ROS Batal Parti PKR, Kerja Najib Dan Hisyam

mohdnoorawang
ROS bukan rosmah mansor, satu agensi yang mengawalselia akta pertubahan dan meluluskan serta membatalkan pertubuhan di Malaysia.

Dari sumber berita dari kerajaan BN/umnoapco peluang parti PKR untuk dibatalkanhampir pasti terjadi. Memang BN/umnoapco jahat dan sudah terkena penyakit sawan babi.

Jika PKR dibatalkan menjelang PRU13, hanya parti DAP dan PAS berada dalam pakatan rakyat. Malah jika diambil kirapermainan politik ala Malaysia, peluang pakatan rakyat cukup terbuka luas menawan putrajaya.

Hanya dua parti benrtandung dalam pakatan rakyat. Ahli PKR boleh meilih masuk DAP atau PAS. Jangan ahli PKR yang kecewa benrtanding calun bebas. 

Benarlah PKR dibatalkan oleh BN/umnoapco yang terkena sawan babi, iaanya adalah satu ujian kepada ahli PKR dan pakatn rakyat.

Diandaikan bagi orang cina dala PKR boleh asuk DAP, dan orang yang melayu dalam PKR masuk PAS. Begitu juga oarang bukan islam boleh jadi ahli kelab penyokong PAS satu sayap dalam PAS.

Dicadangkan pada PAS orang bukan Islam boleh jadi calun bertanding diatas tiket PAS. Ahli PKR boleh bertanding diatas tiket DAP. Hanaya kita minta ahli PKR jangan buat perangai hahat sudahlah.

Jika PKR dibatalkan satu pilihanraya nasional yang cukup menarik di Malaysia. Kerana negeri pakatan rakyat sperti Selangor, Kedah, dikatakan boleh ditawan semuala oleh BN/umnoapco PRU13.

ROS mungkin gantung PKR atau batal terus sahaja PKR adalah kerja BN/umnoapco . BN/umnoapco sudah takut pada bayang bayangnya sendiri, Tak cukup mahu menyumbat DS Anwar Ibrahim kepenjara, PKR juga mahu dibatalkan.

Tak mengapa. Sdr.Azmin Ali boleh bertanding diatas tiket DAP, jangan jadi calun bebas sudahlah. Dan TS Khalid Ibrahim boleh bertanding diatas tiket PAS. ( *****uh je)

Mungkin Abang Mat Sabu boleh bertanding diatas tiket DAP sebagai calun pakatn rakyat. Namun tempat yang sesuai untuk Abang Sabu ialah di Permatang Pauh ganti Ds Anwar Ibrahim dengan kata lain kerusi permatang pauh diberi kepada PAS jika PKR dibatakan oleh ROS.

Kitaran politik cukup pendik dan pantas. PKR dibatalkan satu terjahan politik melandadibenak fikir rakyat Malaysia. Hanya yang bermain dikotak fikir bertahankah kerajaan Pakatan rakyat dinegeri Selangor, Kedah, Pulau Pinang jika benar PKR dibatalkan?.

Mungkin berlaku perpecahan yang luas dalam PKR untuk mencari tapak mula. Atau ungkin DAP atau PAS terikut sama rentak dan tarinya. Jawpan hanya kepada pemimpin tertinggi pakatan rakyat.

Kita sebagai rakyat biasa dan akan tetap tidak memberi sokong dan undi kepada BN/umnoapco yang jahat dan zalim.

Kepada pemimpin tertinggi DAP, PKR dan PAS bersedialah dari sekarang. kuatlan perpaduan dalam pakatan rakyat. Dan bagi PKR apa jua yang berlaku jangan undur dan jangan lari macam katak.

Kita cukup risau ahli dan wakil rakyat PKR, Jangan jadi katak. Begitu juga DAP dan PAS. 

PRU 13 bersedilah dengan ketiadaan Ds Anwar Ibrahim dan PKR dibatalkan atau bakal digantung seketika. Kita gerakkan dan pantas bersama DAP dan PAS menuju putrajaya dan menghalang BN/umnoapco merampas Selangor, Kedah dan Pulau Pinang.

Ingat UMNO ingat PENYAMUN.

1 ulasan:

waksab berkata...

Bersedi Pakatan..hampir pasti PKR diharamkan dan hampir pasti Anuwar ke dalam..bertepok sorailah geng gerombolan bersama syaitan2 kerana kemenangan di dunia ini..Perjuangan ini hanya secebis dari perjuangan Rasulullah S.a.w.
waksab.blogspot.com