"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ali Rustam dan plat kereta bernilai RM 317K - Melaka maju melayu mampos!

Amenoworld

Sejumlah RM317,000 duit rakyat bakal hangus hanya untuk perbelanjaan tender nombor plat kereta MCC 1 hingga MCC 15.? Bayangkan betapa besarnya pembaziran yang dilakukan oleh kerajaan negeri Melaka apabila dengan sewenang-wenangnya membelanjakan duit rakyat untuk nombor plat kereta.!  Apa manfaat yang rakyat dapat  dengan nombor plat kereta tersebut.??

Maklumat yang diperolehi di Pejabat JPJ Melaka menyatakan bahawa sejumlah RM317,000 tender telah dibuat oleh Setiausaha Kerajaan Negeri Melaka.- PAS-

Ulasan Amenoworld : 

Nilai tender = rm317,000.00 <-- hidup kita utk dimamposkan oleh ali rustam

No plat kereta = MCC 1 - MCC 15

Tujuan = untuk geng2 kerajaan ali rustam.

Kebaikan kepada rakyat = takde.

Kebaikan kepada melaka = takde

Kebaikan kepada islam = haram <-- jimat cermat amalan kepala hotak umno.

Kebaikan kepada melayu = mampos

Terima kasih Ali rustam. Terima kasih sebab berjaya membuktikan bahawa duit rakyat duit ko, duit ko tetap lah duit:/Amenoworld
-selatanonline-

Tiada ulasan: