"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Guru wanita mengaku salah hantar SMS berbaur seks kepada pelajar lelaki


BOLTON, Britain: Seorang guru pendidikan agama Kristian, Kathryn Roach mengaku salah menghantar teks khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah kepada seorang pelajar lelaki berusia 14 tahun dengan tujuan untuk mengumpannya supaya dia melakukan hubungan seks.


Roach, 24, menjadikan pelajarnya itu sebagai sasaran selepas mangsa dan beberapa pelajar lain mendapatkan telefon bimbit milik Roach untuk mencatatkan nombor telefon masing-masing.

Menurut keterangan di mahkamah, guru wanita itu kemudian menghantar beberapa mesej berbaur lucah kepada mangsa untuk mengumpannya supaya dia melakukan hubungan seks.

Polis menangkap Roach selepas laporan berhubung perbuatan tersebut dibuat kepada pihak berkuasa.

Dia kemudian dipecat dari sekolah tersebut.

Wanita itu yang dihadapkan di Mahkamah Diraja Bolton di sini baru-baru ini diperintahkan supaya mendaftar sebagai pesalah seks.

Dia kemungkinan berdepan hukuman penjara yang akan diputuskan kemudian.
 -Agensi-

Tiada ulasan: