"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘Rahib’ sertai parti seks Berlusconi

pix_middle
ROME: Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi didakwa membawa masuk penari riba yang berpakaian rahib wanita untuk membuat persembahan dalam parti seks anjurannya.

Menurut kenyataan Fadile Imane, 26, penari terbabit, Nicole Minetti, 25 dan Barbara Faggioli, 25, berpakaian seperti rahib wanita sebelum melakukan tarian berahi di depan Berlusconi.

Fadile, kelahiran Maghribi, adalah tetamu di parti itu dan dipelawa menghadiri parti itu oleh bekas pembaca berita televisyen, Emilio Fede, 80, dan ejen industri hiburan, Lele Mora, 55.

Minetti, Fede dan Mora didakwa mengupah sekumpulan wanita untuk menjadi sebahagian daripada penghibur di parti itu.

Fadile dipetik oleh akhbar The Sun yang diterbitkan di London sebagai berkata: “Saya ke parti itu dan bertemu Silvio Berlusconi serta wanita lain. “Di dewan majlis, terdapat tiang untuk menari. Nicole dan Barbara melakukan tarian tiang dengan berpakaian rahib wanita.

“Apabila DJ memainkan muzik, kedua-dua wanita itu menanggalkan pakaian rahib itu lalu membuat persembahan dengan hanya berseluar dalam.

“Sudah tentu saya terkejut,” kata Fadile meskipun sebelum ini mengaku dia pernah membuat persembahan tarian gelek untuk Berlusconi.

Berlusconi berulang kali menafi menganjurkan parti seks.

Dia akan dibicarakan bulan depan kerana mengadakan seks dengan pelacur bawah umur, Karima El Mahroug. 
-Reuters-

Tiada ulasan: