"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Siapa punya kerja biadap ni. Mungkin inilah hasil didikan umno?

Zaleha Md Said
Gambar: KERJA BIADAP.. Dinding Masjid sanggup diperlakukan begini.Balasan baik dan buruk dari ALLAH...Banggakah Najib bila FELDA Keratong mempersembahkan ini...
Dinding Masjid sanggup diperlakukan begini.Balasan baik dan buruk dari ALLAH...Banggakah Najib bila FELDA Keratong mempersembahkan ini.

1 ulasan:

GEBU berkata...

PAS BABI adalah trade mark UMNO....
sama seperti yang berlaku pada bilboard kat Kepala Batas, Seberang Perai...menunjukan UMNO/BN akan bungkus dalam PRU13 kerana mereka sedar orang2 Melayu secara totalnya menolak UMNO.
Kalau gitu tak payahlah orang2 UMNO bersusah payah dan pening kepala memikirkan perkara MELAYU, tukar saja kepada mencintai ISLAM; jadi UNDILAH PAS/PR.