"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tidak Mustahil Perlis jatuh Kepada Pakatan Rakyat Kali Ini

FS
Kedatangan Tan Sri Muhyiddin, walaupun di kerah untuk hadir menyambutnya, tapi masih banyak kerusi kosong. Ini pertanda jelas rakyat dan rimas dengan UMNO.

Perlis sebelum ini tertinggal dalam agenda pembangunan. Rakyat negeri dipinggirkan setelah perebutan kuasa dalam UMNO @ BN di sana.

Kekayaan Perlis telah menjadi macam hak mutlak "puak-puak" dalam UMNO. Mereka membahagikan kontrak dan projek sesama mereka sehingga kontator Melayu yang tidak memihak mana-mana parti terpaksa berhijrah untuk mencari makan.

Tapi Perlis tidak lari daripada arus kebangkitan Rakyat. Rakyat diceruk mana di Perlis sudah sedar, pembangunan boleh dicapai jika pemerintah yang mengendalikan negeri Perlis adalah mereka yang amanah, jujur dan pentingkan rakyat.

Rakyat Perlis juga turut bangkit menolak UMNO @ BN.

Tiada ulasan: