"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Artis Faizal Tahir Pula Di Belasah Ulama Umno Tun Faisal

 tiewnama@erapasca.com

Semalam Faizal Tahir telah membelasah seorang Pencacai Barisan Nasional iaitu Norman KRU, tetapi hari ini mursidul am UNIT MEDIA BARU dari Barisan Nasional yang begitu banyak kurang bijaknya, iaitu Tun Faisal pula cuba membelasah Faizal Tahir.

Tetapi yang lebih hebat adalah, cara cara Faizal Tahir menjawab itu telah menyebabkan seluruh institusi kerajaan LANUN Barisan Nasional LUMPUH.

Kepada siapa yang faham... faham faham sajalah..

"TIADA LAGI ORANG YANG BIJAK DALAM BARISAN NASIONAL" - MAHATHIR
jawapan Faizal Tahir semalam untuk Norman KRU.
by @tiewnama - ''kami bawakan kepada anda bloger nombor 1 malaysia iaitu
bloger KICKDI FELA'' - Tun Faisal - persint 9 jam 9 malam 28-4-13. kah3

BLOGER NOMBOR 1 MALAYSIA? kah3..
yeke Tun Faisal Nombor 1? ye ke nie? kah3

Sumber: erapasca.com

2 ulasan:

dukun misai berkata...

cuba dengar sinar fm. david teoh pun tau. rezki datang dari tuhan,ada juga melayu islam yg tak tau rezki itu dari allah,

Unknown berkata...

sekali lagi sy tabik pada Faizal..mmg jwp yg rasional n berhemah walaupun simple tetapi maksud yg mendalam