"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menarik balik artikel: Pelajar Mesir diancam secara halus oleh Pihak Malaysia

gujiks
Dengan respon terbaru dari pihak Kementerian Luar , sy  menarik kembali penulisan sy sebelum ini bertajuk "


Agar ia tidak menjadi satu fitnah yang lebih besar ..

Berita yang tersebar sebelum ini pun sebenarnya datangnya dari Bilik gerakan Pejabat Kedutaan Malaysia di Mesir .. dengan pengumuman dari pihak kerajaan Malaysia sekarang ini, sekaligus menepis dengan dakwaan2 yg tidak berasas ...

Alhamdulilah dengan usaha pihak2 yg memperjuangkan nasib Pelajar Malaysia di Mesir sehingga menjelaskan kekalutan yg melanda di sini, semoga Allah memberkati...

-tranungkite-

Tiada ulasan: