"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MagicScan ganti kertas

MagicScan ganti kertas  
Peneraju alat tulis dan peralatan pejabat mesra alam, GreenOffice™, memperkenalkan MagicScan, pengimbas mudah alih ringan dan membolehkan pelanggan mengimbas sebarang dokumen dan imej pada bila-bila masa.

Anda boleh menggunakannya untuk membuat sebarang salinan termasuk rencana, resipi, resit, kad pengenalan, kad perniagaan, kertas dinding, poster dan banyak lagi.

Anda hanya perlu meleretkan MagicScan di atas dokumen atau imej, dan salinan akan disimpan secara automatik di dalam kad Micro SD pengimbas yang boleh menyimpan sehingga 32GB dalam format JPEG atau PDF, sekali gus menjimatkan penggunaan kertas.

Ketika pelancaran bersama Groupon Malaysia baru-baru ini, 200 unit MagicScan telah dijual sepanjang lima hari.

Tiada ulasan: