"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kantoi...lepas naik bendera BN, turun bendera PAS

Omak Kau!!!
Seorang petugas pasang bendera BN yang memakai Baju T BN sedang membawa lari bendera-bendera PAS setelah diturunkan selepas memasang bendera BN di Johor Bahru telah berjaya dirakamkan.

Haprak punya petugas UMNO!!!!!!!!!!... Sudah pasti menerima arahan dari pihak tertentu untuk melakukan kerja yang langsung tidak bertamadun ini..Ini dinamakan politik primitif zaman purba. politik guna otot bukan otak.
HELO BRO!!! NAK BAWA MANA PERGI BENDERA-BENDERA PAS TU!!!!!!

INGAT!!!!.. Kamu turunkan bendera PAS nanti rakyat balas dengan turunkan UMNO pada PRU ini.

Itu janji ikrar keramat rakyat.

Tiada ulasan: