"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Khinzir gigit kemaluan lelaki

Sichuan: Seorang peniaga babi yang cedera parah selepas kemaluannya digigit seekor haiwan itu di sebuah ladang baru-baru ini, memperoleh pampasan daripada seorang penternak, semalam.

Kejadian berlaku apabila lelaki itu memasuki kandang babi untuk membeli haiwan berkenaan.

Dia diserang sebaik memasuki kandang itu dan seekor babi menggigit kemaluannya hingga memaksa dia dimasukkan ke hospital.

Sebuah akhbar tempatan melaporkan, jika kecederaan lelaki itu diukur pada skala satu hingga 10, ia mencecah tahap maksimum, 10.

Peniaga itu menyaman penternak terbabit dengan menuntut ganti rugi 90,000 yuan (RM48,000).

Mahkamah bagaimanapun, mengarahkan penternak itu membayar 16,000 yuan (RM8,500).
-Agensi

Tiada ulasan: