"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mamat ni telah mengistiharkan dirinya murtad secara terang-terangan

Tranungkite
Hari Ini Saya Murtad Keluar Islam -Berita harian, Harian Metro, Sinar harian
sangat memeranjatkan seorang pengguna facebook yang meggunakan akaun bernama Zawawi Ishak telah mengistiharkan murtad secara terang-terangan.

Bukan itu sahaja Zawawi juga turut bersumpah tidak akan memeluk islam kembali. Jika ikut undang-undang islam mereka yang murtad seperti Zawawi ini wajib dikenakan hukuman mati namun Malaysia bukanlah negara yang mengamalkan undang-undang islam jadi tiada hukuman buat Zawawi didunia ini

APA NAK JADI DENGAN MELAYU KITA SEKARANG INI

*Kesian, takde makbapak ke? takde adik-beradik ke?

Tiada ulasan: