"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Solat Jumaat berimamkan radio kerana terpengaruh Amanat Hadi

Blog milosuam.blogspot.com
NAMPAKNYA Utusan Malaysia terus mainkan isu "Amanat Hadi". Rasanya sudah lebih dua bulan isu "Amanat Hadi" diulang pagi petang siang dan malam di media-media kawalan Umno dan Barisan Nasional.

Terbaru Utusan Malaysia (sebut Utusan Syaitan  melaporkan kononnya ada seorang penyokong tegar Parti Islam, PAS bernama Aziz Jusoh, 53, dari Kampung Gong Guchil melakukan solat Jumaat berimamkan radio kerana memulaukan imam Umno akibat terpengaruh dengan "Amanat Hadi
Nampak sangat akhbar yang berpuluh kali kalah saman di mahkamah kerana memfitnah itu tidak pernah serik untuk terus menyebarkan fitnah jahat. Memang sah Ketua Pengarang dan editor Utusan Syaitan ni hisap gam! Kalau betul Aziz Jusoh ini pulaukan imam Umno, dan apa kejadah dia berimamkan siaran langsung di radio setiap minggu semasa solat Jumaat? Imam dalam radio tu imam PAS ke? Kah kah kah... ReJaM© "Utusan Syaitan surat khabar orang gila... "

1 ulasan:

Abd Rahman berkata...

Tak sangka jenaka saya ngan kawan masa dulu sembahyang jumaat depan TV atau radio rupanya menjadi kenyataan.. Ini adalah akibatnya jika manusia yg kurang akal bertindak mengikut nafsu.. Pasti ia akan salahkan org lain diatas kebodohannya..