"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bolehkah pramugari MAS melakukan seperti yang dilakukan pramugari Garuda Indonesia Airlines ini (Gambar)

"Don't judge a book by its cover"
Jurufoto kelahiran Malaysia, Eddie Putera berkongsi 3 keping gambar menarik melalui Facebooknya yang menunjukkan tingkah laku seorang pramugari yang amat jarang sekali dilihat dalam sebuah pesawat yang dinaiki olehnya.

Dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur menaiki kapal terbang Garuda Indonesia Airlines, Eddie menceritakan pengalamannya memerhatikan seorang pramugari yang mengerjakan sembahyang ketika berada di udara.

Dalam caption gambar yang dikongsikan oleh Eddie itu, dia berseloroh yang mana dia sengaja mengambil tempat duduk paling belakang kerana percentage untuk memikat pramugari di tempat itu adalah tinggi.

Namun, sebaliknya yang berlaku.
Kredit Gambar: Facebook Eddie Putera

Tiada ulasan: