"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Badan perisikan Britain, Amerika Syarikat dan Israel terlibat dengan penubuhan Negara Islam Iraq dan Syria (ISIS) ?

Washington: Bekas kakitangan Agensi Keselamatan Kebangsaan (NSA) Amerika Syarikat, Edward Snowden berkata, Negara Islam Iraq dan Syria (ISIS) adalah kumpulan yang dibentuk hasil kerjasama perisikan tiga negara.

Global Research, pertubuhan penyelidikan bebas yang berpejabat di Kanada memetik Snowden berkata, badan perisikan Britain, Amerika Syarikat dan Israel bekerjasama untuk membentuk sebuah negara khalifah baru yang dinamakan ISIS.

Menurut Snowden, badan perisikan ketiga-tiga negara itu bekerjasama menghasilkan kumpulan berkenaan bagi menarik semua ekstremis di seluruh dunia menerusi cara yang digelar ‘sarang lebah.’ Dokumen NSA didedah Snowden menunjukkan strategi sarang lebah dilaksanakan untuk melindungi kepentingan Zionis dengan menciptakan slogan agama dana Islam. 
-Agensi-

Tiada ulasan: