"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Azmin saman Utusan RM100 juta

KUALA LUMPUR 3 Mei: Timbalan Presiden KEADILAN, Azmin Ali menuntut Utusan Malaysia menarik balik tuduhan mengaitkan dirinya dengan gambar lucah palsu atau berdepan saman RM100 juta.

Bercakap dalam kenyataan media, Naib Presiden KEADILAN, N Surendran berkata, tuntutan itu dibuat kepada Utusan Melayu (M) Berhad melalui peguamcara Tetuan Edwin Lim Suren & Soh.

Menurut Surendran, dalam surat itu, Azmin turut memohon akhbar kawalan Umno BN itu memohon maaf secara terbuka kepadanya.

“Azmin memandang serius tuduhan fitnah yang diedarkan Utusan Malaysia ke seluruh negara.

Justeru beliau memulakan prosiding undang-undang untuk menjustifikasi nama dan reputasi beliau sebagai seorang pemimpin negara dan ahli politik,” katanya.

Surendran berkata, laporan tersebut bermotifkan politik dan tidak mencerminkan etika kewartawanan.
Beliau berkata, Datuk Seri Najib Razak perlu bertanggungjawab terhadap penyiaran gambar palsu memandangkan beliau adalah presiden kepada parti yang memiliki akbar tersebut.

“Mustahil Utusan Malaysia boleh menyiarkan gambar lucah palsu yang mengaitkan Azmin tanpa kelulusan dan pengetahuan Najib,” katanya.

Azmin menjadi mangsa terbaru fitnah bloger Umno kononnya beliau melakukan adegan seks dalam tandas.

Tiada ulasan: