"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Indon IC 'Laminate' Boleh Menjadi Pengundi Bandar Tun Razak

laniismaa
 
Silap mata yang dibuat SPR, gelap mata kita dibuatnya. Inilah kerja Pengerusi SPR ahli UMNO yang tak kisah dia ahli UMNO.

Persoalan pertama, lihat IC si Mubin, kenapa ICnya seperti lesen kita yang sekadar di'laminate'? Adakah ini juga kerja JPN? Adakah ini IC palsu? Jikalau palsu kenapa si Mubin yang menggunakan kod kelahiran 67-Indonesia berada dalam daftar pemilih?? Boleh menjadi pengundi Parlimen Tun Razak. Sila semak SPR, KLIK!!

Sebagai rujukan ini adalah kod negara yang digunapakai JPN;

Indonesia : 61
India :75
Vietnam :68
Thailand : 67
Bangladesh : 79
Filipina : 65
China : 74
Myanmmar : 64

Lihat rupanya, jawab iklas hati, adakah dia benar-benar warganegara Malaysia. Kalau warganegara kenapa ICnya sedemikian...Alamatnya menunjukkan dia menduduki Rumah Pangsa Sri Sabah, rumah PPR. Mudah pula si Indon ini mendapat rumah PPR?? Siapa yang berikan??

Kita sedih kalau penipuan begini boleh berlaku kerana Pengerusi SPR ahli UMNO yang akan menjadi penipu untuk UMNO.

BERSIH 3.0 telah dilaksanakan, pelbagai pihak juga dengan pelbagai usaha juga dilaksanakan. Akhirnya kita perlu kembali kepada-Nya. Jangan minta laknat kepada yang melakukan penipuan tetapi kita minta hidayah untuk hatinya. Bob Kuman pun telah dipanggil-Nya, nanti tiba giliran semua!!!!

Tiada ulasan: