"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ni Dia Bakal Pengerusi Bersih 4.0.. Sempoi!!

usamah
Wajah bakal pengerusi BERSIH 4.0...AMACAM ?

PERHATIAN ! Sapa2 yg ada kenalan bekas anggota polis yg sudah atau belum menyertai PAS, boleh bawa dtg pd 20hb mei 2012(ahad) jam 9mlm utk iring Dato' Fauzi Shaari serah borang kpd TG Presiden PAS dan Haji Mohamad Sabu di Tmn Kota Wira Ulu Sepetang Batu Kurau Perak.

Dato' Fauzi Shaari adalah anak jati Pantai Besar Batu kurau Perak. Antara jawatan yg pernah disandang beliau semasa bertugas dlm PDRM :

-Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah PDRM (CID) (jawatan no 3 tertinggi PDRM)
-Timbalan Pengarah Logistik PDRM
-Ketua Polis Selangor.
-Ketua Polis Sarawak.
-Timbalan Ketua Polis Selangor.
-Ketua Polis daerah Pasir Putih Kelantan.
-Ketua Polis Daerah Shah Alam.
-Ketua Polis Daerah Dang Wangi.
-Timbalan OCPD Sentul.

TAHNIAH Dato' Fauzi Shaari...Semoga lebih ramai anggota polis membuat keputusan bijak utk menyokong Pas dan PR...

Tiada ulasan: