"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambaq terbaek minggu nie...

Anwar ngan Najib
Time ni Anwar jadik mentor Najib... hehe...
Salam semua...

Ni bukan gambaq lama dari simpanan Pak Long pun... tak kelapaq aihh Pak Long nak simpan gambaq bebudak nangoi ni, buat semak album ja... haha... Gambaq ni Pak Long jumpak dalam fesbuk.

Saja ja la... dok tengok-tengok macam menarik gak. Kiranya tu terbaek la Pak Long keluaqkan balik time-time tengah dok panaih pertembungan Anwar ngan Najib nih... hihi...

Kot-kot la depa boleh sejuk sikit bila tengok gambaq lama nih... Tapi jangan dok harap la depa nak jadi berbaik balik, tapi cuma nak peringat ja kat depa berdua tue... hangpa tu mai dari satu bangsa, satu agama... Nak berpolitik pun biaq la beradab, berdepan cara anak jantan... Tok sah la dok berpolitik cara selak kain hang aku, tak elok lagu tu pasai agama dan bangsa kita jugak yang akan dapat malu...

Jaga agama dan bangsa ni hak mutlak kita semua, dah terletak kemaih ataih batu jemala kita... suka tak suka kena la redha. Mau tak mau kena la pakat-pakat jaga...

Wassalam...

Tiada ulasan: