"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hamidah Osman akan dibogelkan di Kampungnya sendiri

Blog alhusseyn51.blogspot.com

Pada 26 Disember akan datang, satu program ceramah akan diadakan di Kampung Seri Indah, berhampiran dengan Padang Terap, Batu Gajah.

Para penceramah jemputan terdiri daripada Datuk Ramli Buyung, bekas Naib Presiden Kanan Felcra Berhad.Turut sama dalam program itu nanti ialah Dr Muhaimin Sulam.

Demikian dinyatakan oleh Cikgu Nazri (gambar), bekas AJK Umno Bahagian Gopeng, orang yang bertanggung jawab diatas penubuhan cawangan baru PAS di situ.

Hamidah Osman nampaknya akan semakin terperosok diserang dan dilanyak hingga lunyai di kubu akar umbinya sendiri di situ. Hamidah Osman adalah ketua Umno di kampung tersebut.

Perkembangan terbaru ini tentu akan membuat Hamidah semakin gabra.Jom kita ramai-ramai ke Kampung Seri Indah dan lihat apa riaksi Hamidah bila Cikgu Nazri bogelkan dia di Kampungnya sendiri.

Tiada ulasan: