"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bomoh Gila Nak Tampar KJ, mana macai-macai Pemuda UMNO?? (Video)


RAJA Bomoh mahu tampar Khairy Jamaluddin macam buaya dan CABAR Khairy letak jawatan sebagai menteri dan dia juga akan letak jawatan sebagai MAHAGURU.

“Biar saya cakap terang-terang pada Khairy Jamaluddin. Saya cabar dia. Letak jawatan (sebagai Menteri) dan saya letak jawatan sebagai mahaguru. Kita try fight. Saya tampar dia macam buaya nanti, baru dia tahu.

Ibrahim turut mengatakan, keputusan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak melantik Khairy sebagai ahli kabinet adalah merupakan satu keputusan yang salah.

Sekarang ni nak cakap, kehilangan MH370 adalah satu musibah yang melanda negara kita. Tapi sebenarnya musibah yang paling besar ialah kerosakan akidah dan amalan khurafat yang menjejaskan agama Islam. Apa yang lelaki tua di atas ni buat adalah satu khurafat walaupun menyeru nama Allah tapi ianya disertakan dengan ritual yang bercanggah dengan Islam - Ariff Ansaruddin

Tiada ulasan: