"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MALUUU!!! Tajuk suratkhabar di negara Arab "Jalan Terakhir Org2 Malaysia Menyelesaikan Misteri Kehilangan MH370 Adalah Dgn Sihir"

Tajuk suratkhabar di negara Arab - "Jalan Terakhir Org2 Malaysia Menyelesaikan Misteri Kehilangan MH370 Adalah Dgn Sihir".  Malu satu dunia!!
Malu satu dunia!!
Tindakan bomoh tersebut memalukan negara dan wajar disiasat untuk mengetahui siapa yang menjemput bomoh tersebut.

Siapa yang bagi kebenaran buat kerja begitu? Sudahlah khurafat, syirik, dan dibayar, kemudian dipanggil pula media antarabangsa (membuat liputan). Ini semiua kerja-kerja bodoh.
Ini bomoh bodoh 1 Malaysia.

1 ulasan:

tobeng berkata...

Bomoh cari makan ni betul2 memalukan Malaysia.Dulu beriya2 buat ramalan kata Pakatan Rakyat akan menang pru13,siap rakam masuk youtube lagi.Tak guna punya bomoh pakatan.