"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video parti joget anjuran BN tersebar.

Ameno World
Apa benda yang dorang merepek neh hah? Kalau anjuran swasta ada maafnya lagi. Tak habis2 kerajaan kita anjurkan program hiburan sana sini. Bosan tau tak bosan. Apa kata anjurkan program mendengar keluhan rakyat di seluruh malaysia. Lagi bagus apa.Cadangan aku, najib dan tipiem pergi dari satu daerah ke satu daerah yang lain, buka kaunter dan dengar apa benda yang rakyat nak complain. Buat dari sabah sampai ke johor. Program2 hiburan neh toksah buat dan anjur lagi. Kami dah jemu dengar piem dok pongpang sana sini kat tv dan segala jenis medium

Lagipun banyak bajet diperlukan untuk buat program2 takde faedah kepada rakyat seperti video kat bawah neh ;

Jadi jika nak jimat, piem hanya perlu lapangkan masa dan buka kan minda dengan berlapang dada mendengar dan memahami keluhan rakyat. Cuba jangan klise. Ingat orang hadap sangat ka program2 nyanyi neh? Baik buka youtube tengok super junior menari lagi best apa.

kah kah kah

Oke cakap pasal video kat atas neh plak.

1. Video neh dirakam ketika program sempena bn pilihan orang muda.

2. Maksudnya program neh anjuran bn larh.

3. Ada tarian menari. Satu program yang sia2. Kalau sungguh nak bantu orang muda baik jangan jadi klise dengan hulur benda2 nyanyi apa seme. Bagi something yang boleh belia2 manfaatkan untuk mengubah kehidupan dorang lagi bagus.

4. Program neh dibuat kat kedah. Kat dewan IPDA. Apa benda IPDA tue? Tah larh. Aku dah tanya tukang upload video tapi dia tak jawab lagi. Cuma aku baca kat situ dia cakap bn pinjam dewan ipda untuk buat program mereka tetapi tiada kena mengena dengan budak2 IPDA.

Sumber klik sini.

Korang boleh perhatikan dalam video tersebut ada banner dan mereka2 yang berbaju bn. Itu bukti yang jelas mengaitkan bn dengan program tersebut. BN oo BN.. bukanlah rakyat nak benci ko sangat tapi tindakan ko memang membencikan larh.

Takan takde sorang pun dalam kabinet najib boleh berfikir bahawa buat program dengar masalah rakyat adalah sejuta kali lebih bagus dari buat program nyanyi2? Itupun nak kena suruh. Seksa betul larh jadi rakyat yang hidup bawah pentadbiran bien neh. Siyes.

Ameno : Penat tengok dah..

Tiada ulasan: