"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Seluar dalam selepas seks jadi kegilaan di Singapura

Detikdaily
PETALING JAYA: Seluar dalam wanita terpakai selepas seks kini menjadi kegilaan di Singapura. Akhbar tempatan The New Paper baru-baru ini melaporkan mereka yang fetisy boleh mendapatkan seluar dalam wanita terpakai selepas seks pada harga S$80 (RM240) sepasang, menerusi lelongan secara online.

Dengan harga yang sesuai, pembeli akan menerima pakaian dalam itu dihantar sendiri oleh gadis yang memakainya sebelum itu.

Menurut laporan itu, laman web yang menawarkan barangan itu, muncul di media sosial dengan gambar seluar dalam, turut serta dengan pemakainya.

Golongan pelajar turut mengambil kesempatan atas kegilaan itu untuk mencari duit, dengan seorang gadis 18 tahun “lepas sekolah menengah”, menawarkan seluar dalamnya untuk dijual dengan harga permulaan S$20 (RM60).

Salah satu post berkata seluar dalam itu “dijamin memberi kepuasan kepada fetisy gadis sekolah anda dan lebih lagi”.

Dilaporkan, harga semakin mahal berdasarkan kepada masa seluar dalam itu dipakai, dan sama ada aksi seks dibuat semasa memakainya.

Seorang penjual, yang memuat naik seluar dalamnya, mendakwa dia memakainya untuk 12 jam, dijual pada harga SGD80, turut mengambil gadis “berfikiran serupa” untuk menjual seluar dalam mereka, kata laporan itu.

Apabila seorang wartawan lelaki daripada akhbar itu menyamar sebagai gadis yang minat menyertai perniagaan itu, dia diminta memakai seluar dalam dan melakukan aksi seks, dan ia perlu dirakamkan untuk melonjakkan lagi harga.

Gadis itu mendakwa sepasang seluar dalam boleh dijual sehingga RM600 secara purata, dan akan dapat dijual dalam tempoh seminggu.

Bagaimanapun, gadis itu berhenti berhubung dan menutup akaun media sosialnya selepas wartawan berkenaan mendedahkan identitinya kepada gadis terbabit.

Tiada ulasan: