"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cara Tanggalkan Road Tax Tanpa Meninggalkan Kesan Gam Pada Cermin Kereta

Tranungkite
Selepas setahun, road tax pada cermin kereta pastinya perlu ditanggalkan bagi menggantikan dengan road tax yang baru.

Nak tanggalkan road tax tu memanglah mudah, tapi yang menyampahnya bila kesan gam road tax tu masih melekat pada cermin kereta anda.

Dah jangan stress! Berikut merupakan tips untuk menanggalkan road tax tanpa meninggalkan kesan gam pada cermin kereta anda:

1. Rendam kain dengan air panas.
2.Letakkan kain tadi diluar cermin kereta, betul-betul “Road Tax” yang hendak ditanggalkan.
3.Biarkan 5-10 minit sehingga gam berkenaan cair.
4.Selepas 5-10 minit. tanggalkan “Road Tax” berkenaan perlahan-lahan.
5. Dan hasilnya, tiada sedikitpun bekas gam yang ditinggalkan.

Tiada ulasan: