"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib berkerja Rosmah arah

Abdullah Ngah
Dari segi kelulusan memang Rosmah lebih tinggi berbanding dengan Datuk Seri Najib Razak. Sebab itu Najib berkerja Rosmah yang arah.

Mahu tidak mahu dia kena ikut arahan Isterinya. Atas sebab itu perdana menteri malaysia bukan Najib tapi Rosmah. Itulah yang kita nampak.

Najib betul sebagai perdana menteri tapi yang kita nampak Rosmah segala galanya.

Untuk memenuhi cita cita Rosmah sebelum PutraJaya dirampas PR ada lebih baik dilantik Rosmah sebagai senator.

Kalau Dr Masitah boleh dilantik sebagai senator tiada sebab Rosmah tak boleh.

Malahan inilah kaedah untuk membolehkan Rosmah dilantik sebagai menteri dijabatan perdana menteri.

Kalau orang suku sakat boleh mengapa Rosmah tak boleh. Lepas itu boleh dipertimbangkan dan diangkat pangkatnya menjadi timbalan perdana menteri sebelum dilantik sebagai perdana menteri,

Ada lebih baik biarkan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai menteri pelajaran, kerana dia lebih menyerlah dalam bidang itu.

Tak salah dan tak ada sebab tak boleh untuk berbuat begitu agar dia boleh jadi perdana menteri yang sah dan layak di gelar"First Lady" yang sangat diimpikan.
-tranungkite-

Tiada ulasan: