"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Utusan Malaysia Surat Khabar Jahat Dan Munafik

mohdnoorawang
MEMANG KITA TAK BOLEH MENGHUKUM SESEORANG KAFIR DAN MUNAFIK. STOP.

Namun surat khabar utusan malaysia memainkan isu kafir dan munafik tanpa terselingdung dalam siarannya termasuk media tv milik pengampu umno termasuk tv3.

Isu yang hangat hari ini ialah kerjasama kerajaan atau individu pemimpin dengan negara Haram Israel.

Kedua isu seks dan biseksual atau seks songsang yang dibuat oleh lelaki India bernama Nalakarupan bekas sahabat baik Anwar Ibrahim. Tajuk muka depan utama Utusan malaysia menyiarkan isu seks songsang atau biseksual terhadap Anwar ibrahim adalah satu tindakkan yang biadad terhadap umat Islam malaysia.

Surat utusan Malaysia hanya mengambil berita atau sumber dari orang kafir dam perbuatan Anwar yang dikatakan suak kepada seks songsang hanya berita dari musuh Anwar Ibrahim sendiri. Jelas utusan malaysia telah memperbodohkan semua pembaca utusan dan umat Islam.

Begitu juga siaran berita utama tv3 menjadikan kepala berita isu seks songsang terhadap Anwar Ibrahim hanya dengan cerita karut dari Nalakarupan. Janganlah memperbodohkan penonton wahai penerbit berita tv3 dan tv sealiran dengannya.

Ingat utusan malaysia media tv pembodek bodoh UMNO, PM Malaysia bernama Najib Razak terlibat dengan seks dan pembunuhan mengapa tidak dijadikan berita utama seperti isu seks dan pembunuhan dan kematian wanita Monglia bernama Altantuya?.

Jika betul berlaku seks songsang yang dikatakan oleh nalakarupan, mengapa utusan Malaysia dan Nalakarupan sendiri membuat lapaoran bertulis kepada Jabatan ugama Islam atau JAKIM untuk dibicarakn Anwar Ibrahim di mahkamah syariah atau mahkamah sivil?.

Amat malang surat khabar utusan dan media tv menyiarkan berita dari orang kafir seperti nalakarupan sebagai berita utama yang boleh menjatuhkan ugama Islam. Sepatutnya media tersebut mencari bukti untuk dibawa pusat keadilan atau mahkamah dan membuat laporan bertulis serta lengkap dengan bukti dan diserahkan kepada pehak polis dan JAKIM untuk mengheret Anwar Ibrahim menentukan kesahihannya.

1 ulasan:

Rahmat berkata...

Sialll...barua2 pencacai yg lebih mempercayai kling pariah haram jadahhhh...