"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perangai Iblis, Syaitan dan Polis Tidak Banyak Bezanya

setisab
Sejak dulu, kini dan selamanya saya memang tidak percayakan polis, bukan semua, tetapi sebahagian besar anggota PDRM memang jenis keparat, bangsat, sundal, haramjadah!!!

Kerajaan Rakyat tegaskan sekali lagi, BUKAN SEMUA, tetapi terlalu ramai anggota polis mengamalkan tabiat syaitan dan iblis.

Insiden terbaru di sebuah hotel di Seremban sekali lagi membuktikan syaitan bertopeng manusia itu adalah polis! Lihat 2 rakaman CCTV persundalan yang dilakukan olih sekor iblis yang bertopengkan manusia berjawatan Inspektor Polis. (Rakaman pertamall Rakaman kedua)

Kita tunggu apa pula kenyataan haprak yang bakal dikeluarkan olih Ketua Polis Negara.
Dipercayai inspektor tersebut terbabit dalam pertengkaran dengan salah seorang pekerja hotel (yang memakai topi dalam video) mengenai harga ais krim, yang seterusnya membawa kepada kejadian tersebut.

Loke memberitahuMalaysiakini bahawa inspektor tersebut telah memukul pekerja berkenaan dengan buntut pistol dan menariknya ke sebelah lain hotel dan dipukul lagi.

Ketika dihubungi, Ketua Polis Daerah Seremban Saiful Azly Kamaruddin mengesahkan bahawa polis telah menerima laporan berhubung kejadian itu.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam,

dia igt dia hebat

KLIK Nilai ringgit jatuh