"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kasihan Nasha Aziz Dah Cecah 41 Tahun, Masih Tak Sedar Diri!!

laniismaa
FOTO: Nasha Aziz Dah Cecah 41 Tahun, Masih Comel, Masih Bergetah! Apa kata sempena hari Jumaat yang mulia ini kita tukar tajuk FOTO: Nasha Aziz Dah Cecah 41 Tahun, Masih Tak Sedar Diri!! [Maaf kasar sedikit]

Sebenarnya masyarakat sendiri yang cuba-cuba memberi keseronokkan kepadanya. Lihatlah tajuk, masih comel, masih bergetah dan digula-gulakan lagi dengan "masih mempunyai bentuk badannya, macam anak dara sunti". Makin kembanglah dia apabila dipuji begitu dan seronoknya dia untuk berpakaian begitu lagi.

Inilah gaya berpakaian wanita muslim. Sepatutnya usia mencecah 40-an, dia lebih matang tentang agama dan cara berpakaiannya. Mudah-mudahan dia labuhkan sedikit, kalaupun tak mampu labuhkan semuanya.

“Tiada rahsia apa-apa. Simple saja, cinta. Cinta menjadikan saya nampak muda. Cinta melindungi saya daripada rasa tua. Cinta buat saya nampak sihat dan ceria. Cinta, cinta dan cinta. Setiap hari saya menerima cinta dan memberi cinta”, ujar Nasha Aziz.

Tentang cinta pada Allah apa cerita??

Tiada ulasan: