"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketua Polis Negara perli Umno ni?

Polis sifatkan PRK Bukit Gelugor paling aman
GEORGE TOWN: Pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gelugor disifatkan sebagai antara yang paling aman, kata Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar.

Beliau berkata keadaan sepanjang tempoh 12 hari berkempen setakat ini tenang dan tiada kes serius berkaitan pilihan raya kecil itu dilaporkan.

"Sepanjang 12 hari kempen, kami terima tidak lebih 15 laporan polis dan empat kertas siasatan dibuka berkaitan kesalahan pilihan raya tetapi semua itu kes-kes kecil," katanya dalam sidang akhbar selepas mendengar taklimat pilihan raya kecil Parlimen Bukit Gelugor, di sini hari ini./BERNAMA

*Memang tak dapat dinafikan, kalau umno/bn tak bertanding, pilihan raya akan aman.

1 ulasan:

Unknown berkata...

PRK Teluk Intan, contoh bandingannya.