"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketepatan roket Hamas dan kegagalan Iron Dome Israel

rozmal
Satu artikel yang begitu menarik yang ditulis oleh wartawan perang yang juga merupakan veteran tentera Amerika Syarikat. Sekiranya roket Hamas mengenai sebuah fasiliti nuklear di Israel, ianya akan memusnahkan seluruh Israel.

Wartawan ini juga mengatakan peluru berpandu penangkis roket Israel “Iron Dome” adalah ketinggalan zaman, banyak melakukan kerosakan terhadap penduduk Israel sendiri, dan kini Israel bergantung kepada peluru berpandu dari Tentera Laut Amerika Syarikat. Teruskan berdoa, sahabat-sahabat ku sekelian.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Ustaz Nazmi Karim mencatatkan dalam facebooknya bahawa bayakkanlah baca surah ke18 iaitu Surah Al-kahfi - kelebihannya: Allah membina perlingungannya kepada pejuang Hamas,Gaza syam, Iraq , palestin ...
Aku x mampu derma wang ringgit yg banyak dan berterusan namun azamku walau sedikitpun aku bantu kerzana aku takut apa yg aku nak jawab depan Allah, nanti. Nak baca Quran pun merangkak rangkak, bagaimanapun Allah permudahkan aku down loan dari Google "Play Store" ke smartfon dan tablet, aku niat nak ikut belajar perbaiki bacaan dan niat sedekahkan bacaan itu buat pejuang Mujahideen khusus Syam, Palestine, Gaza, Lubnan, Iraq dan umum dilain lain tempat.Sesungguhnya Allah menerima doa orang beriman. Bilamana ramai diantara kita berbuat demikian,entahlah amalan siapa yg ketika pintu langit terbuka maka terkabullah permintaan itu ramai diantara kita menghadiahkan amalan kita kepada meraka.Hatiku saya dg linangan airmata kerana amalan aku adalah ceroi, namun hati harap serta kaut , Amin ya Robbul A'alamin.