"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Unit pertahanan udara Briged Izzuddin Al-Qassam berjaya menembak jet perang F16 Israel

Aman Palestin
Kenyataan rasmi Briged Izzuddin Al-Qassam;
Kenyataan rasmi Briged Izzuddin Al-Qassam;
"Alhamdulillah, dengan kuasa Allah, unit pertahanan udara Briged Izzuddin Al-Qassam, pada Selasa 19:40 melancarkan peluru berpandu ke udara mensasarkan dan mengenai jet perang tentera penjajah Israel model F16 di langit kawasan Deir al-Balah ketika ia cuba untuk menyerang rakyat Palestin di sana..

Tidak dipastikan sama ada ia hanya mengalami kerosakan atau terhempas.

Sumber;
Al-Qassam
http://www.selatanonline.net/modules.php?name=News&file=article&sid=6301

Tiada ulasan: