"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suasana Pengebumian Tentera Rejim Zionis (10 Gambar)

Tranungkite
Itulah yang kami rasakan bila saudara islam kami dizalimi. Baru satu nyawa puak mereka hilang dah terpekik terlolong dan menangis bagaikan hilang beribu-ribu nyawa. Tidakkah mereka terfikir apa yang mereka lakukan kepada rakyat Palestin selama ini?

Mereka menangis kerana mereka tahu apabila mereka mati, tiada apa-apa yang dijanjikan untuk mereka dalam agama yang mereka cipta, Yahudi Zionist. Mujahid islam mati adalah syahid dan dijanjikan Allah SWT tempat yang sebaik-baik tempat.

Ya Allah, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung Ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepadaMu ya Allah, turunkanlah bantuanMu kali ini kepada orang-orang Islam di Palestin, hancurkanlah rejim zionis Yahudi dan sekutunya sedahsyat-dahsyatnya. Amin ya Allah.
mymediahub

Tiada ulasan: