"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ambulan Hilang Akal (video)

Tranuungkite
Menurut mangsa: "Syukur pada kehadrat Illahi sebab bagi peluang untuk saya merasai nikmat kehidupan ini lagi.. Pada pandangan kawan2 semua, betul atau salah tindakan ambulans ini.. Pukul 1.30 petang tadi 23/11/2014 Tengah highway LPT, sebuah ambulans KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA RAUB No Pendaftaran W 7183 L melawan arus pada kedudukan lorong laju(FAST LANE) tanpa membunyikan sebarang siren..

Syukur saya masih sempat menegelak dan brek emergency, mungkin tanpa bantuan ABS, mungkin kenderaan saya telah berpusing dan berlaku kecelakaan pda kami sekeluarga.. Mohon pihak kementerian yang terlibat untuk AMBIL SERIUS perkara ini.. Mungkin pada saya selamat sebab masih mampu mengelak.. Pada pengguna jalan raya yg lain bagaimana?? Mohon pencerahan daripada rakan2 yg pakar dalam hal ini.." - Mohd Syawwil Idham Apmt

Video Link FB

Tiada ulasan: