"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Orang Taiping Boikot Ceramah Ustaz Azhar Idrus Selepas Video Seks Tersebar?? (Gambar)

Selatanonline


Sebelum ini heboh dunia maya internet apabila video yang dikatakan Ustaz Azhar Idrus tengah bersama seorang perempuan.Ramai yang percaya Ustaz nombor satu Malaysia ini sebenarnya di fitnah. UAI bagaimanapun memberi kenyataan balas bahawa tak kira apapun yang berlaku dia akan tetap meneruskan jadual ceramahnya seperti biasa. Selepas pada itu ada beberapa khabar angin mengatakan tiada lagi sambutan pada ceramah UAI ini sejak tersebarnya video tersebut.

Kepada yang terus percaya dengan khabar angin.. boleh layan gambar-gambar berbelas ribu rakyat yang teguh imannya tengah mendengar ceramah Ustaz Azhar Idrus di Giant Taping Perak. Beginilah cara orang Taiping boikot ..mereka hadir beribu-ribu orang untuk mendapatkan ilmu dan sokongan terus pada ustaz yang teraniaya ini.







Tiada ulasan: