"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Laporan dedah pimpinan Yapeim terima bonus setinggi RM400,000

Diyana Ibrahim

Laporan penstrukturan semula Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam (Yapeim) yang diperolehi oleh The Malaysian Insight, mendedahkan pengarah menerima anggaran bonus RM400,000 sementara pegawai kanan dibayar RM250,000.

BONUS tahunan setinggi RM250,000 hingga RM400,000 dikesan dibayar kepada pimpinan dan pengurusan kanan Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam (Yapeim), sebuah badan yang ditubuh kerajaan untuk meningkatkan ekonomi umat Islam.

Laporan penstrukturan semula yayasan itu, yang diperolehi oleh The Malaysian Insight, mendedahkan pengarah menerima anggaran bonus RM400,000 sementara pegawai kanan dibayar RM250,000.

Tiada ulasan: