"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Serangan peribadi UMNO semakin menjadi-jadi

anak_perelih
How low can Utusan be???
Sila baca serangan peribadi kepada SUAMI calon PAS di PRK Tenang... tak dapat calon, suami calon pun diserang secara peribadi... muka hadapan pulak tu... betapa jijiknya Utusan mengampu UMNO...


Mereka menuduh Suami Cikgu Mala ambil cuti sakit untuk berkempen.. tapi bukankah MC tu disahkan dan beri oleh doktor bertauliah...??? Bukankah beliau juga menghadapi tekanan dipindahkan ke Johor Baharu semata mata isterinya diangkat menjadi calon PAS...??? itulah tekanan yang dihadapi oleh suami Cikgu Mala...


NAMPAK SANGAT UMNO DAH SEMAKIN TERDESAK!!!
Rujuk:
Utusan.com.my
marahku.blogspot.com 

Tiada ulasan: