"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Waspada lelaki gila seks

TELOK DATOK: Ibu bapa dinasihatkan supaya mengawasi anak mereka terutama pada waktu petang berikutan terdapat aduan berkenaan seorang remaja lelaki berusia sekitar 20-an yang menaiki motosikal jenis Honda EX-5, sering mengambil gambar anak perempuan menggunakan telefon bimbit. 

Ketua Unit Skim Rondaan Sukarela (SRS), Kawasan Rukun Tetangga Taman Seri Telok Datok, Zawalajam Mashod berkata, pada hujung tahun lalu, suspek pernah ditahan pihak SRS kerana mengambil gambar sekumpulan remaja perempuan. 

Menurutnya, kini difahamkan sekali lagi remaja berkenaan menunjuk serta menyuruh remaja perempuan memegang kemaluannya sehingga menyebabkan kerisauan kepada ibu bapa penjaga. 

“Dalam pada itu, suspek juga sering menghampiri mangsa atas alasan hendak bertanya alamat yang ada di dalam telefon bimbit tetapi apa yang tertera di skrin telefon bimbit miliknya ialah gambar lucah. 

“Kebiasaannya suspek akan melakukan perbuatan tersebut di kawasan lorong yang kecil, bagaimanapun sehingga hari ini keluarga mangsa yang terlibat tidak membuat laporan polis,” katanya kepada Sinar Harian semalam. 

Zawalajam berkata, ibu bapa dinasihatkan membuat melaporkan segera kepada polis sekiranya perkara berkenaan berlaku kepada anak mereka. 

“Kita tidak mahu aktiviti tidak sopan berkenaan berleluasa di taman berkenaan sehingga menyebabkan kebanyakan remaja perempuan berasa takut,” katanya.

-sinarharian-

Tiada ulasan: