"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lagi satu berita buruk untuk Khairy Jamaluddin

http://cenangau.blogspot.com
Lagi satu berita buruk untuk Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin

Tapi dengan adanya sorang lagi bakal calon ni nampaknya Khairy terpaksa 'berbelanja' lebih besar untuk menang tanpa bertanding jawatan Ketua Pemuda Umno tu.

mStar melaporkan:

Seorang lagi mungkin akan mencabar jawatan Ketua Pemuda Umno semasa pencalonan Sabtu ini.

Razman Hakimi Abdullah, merupakan seorang blogger dan bekas ketua unit komunikasi korporat sebuah kementerian pada Isnin berkata, beliau akan menyertai pertandingan itu sekiranya pencabar Akhramsyah Sanusi Akhramsyah Muammar Ubaidah tidak meneruskan hasratnya untuk menentang penyandang Khairy Jamaluddin bagi jawatan itu. - mStar.

Tiada ulasan: