"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Patutlah UMNO marah sangat dengan DAP

Semasa Jepun berjaya menjajah Tanah Malaya,ramai masyarakat cina ketika itu ditangkap Oleh tentera Jepun.Mereka diseksa dalam Tahanan malah ada yang di bunuh. Patutlah UMNO marah sangat dengan DAP,ada bau bacang Nippon San rupanya. nasib baiklah bukan bapak Anwar dalam gambar tuh,kalau ye,..Sudah tentu criter boxoffice punya beb!!!tapi xape Sudah ketentuan Allah lah!! Kahkahkahkahkah!!!
Semasa Jepun berjaya menjajah Tanah Malaya, ramai masyarakat cina ketika itu ditangkap oleh tentera Jepun. Mereka diseksa dalam Tahanan malah ada yang di bunuh.

Patutlah UMNO marah sangat dengan DAP, ada bau bacang Nippon San rupanya.

nasib baiklah bukan bapak Anwar dalam gambar tuh, kalau ye,.. Sudah tentu criter boxoffice punya beb!!! tapi xape Sudah ketentuan Allah lah!! Kahkahkahkahkah!!! 
-selatanonline-

Tiada ulasan: