"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ini adalah 400 album gambar hubungan seks seorang guru besar dengan 12,000 Wanita


Sebanyak 400 album gambar yang menjadi tempat Takashima menyimpan gambar seksnya.
SEORANG guru besar sebuah sekolah disiasat selepas dilapor menyimpan gambar seramai 12,000 wanita dan gadis yang dikatakan telah melakukan hubungan seks dengannya.

Guru dari Jepun itu, Yuhei Takashima dikesan menyimpan sebanyak 150,000 keping gambar ketika dia melakukan hubungan seks dengan wanita dan gadis.

Lelaki berusia 64 tahun itu ditahan pada Rabu selepas dia didakwa merakam gambar di ranjang bersama seorang gadis di Manila.

Hasil tangkapan, polis kemudian menyerbu rumah suspek dan menemui sebanyak 150,000 keping gambar yang menyaksikan dirakam ketika di ranjang bersama 'mangsanya'.

Gambar-gambar itu disimpan di dalam 400 album, lapor akhbar tempatan Jepun, Times.

Siasatan polis mendedahkan, Takashima dikesan melakukan hubungan seks dengan gadis berusia seawal 14 tahun hingga warga emas berumur 70 tahun.
-mstar-

Tiada ulasan: