"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Juruterbang bergaduh sebelum berlepas

Air India
Air India
NEW DELHI - INDIA. Syarikat penerbangan Air India menggantung tugas dua orang juruterbang selepas didakwa bergaduh di dalam kokpit, hari ini.

Menurut Channel News Asia, pembantu juruterbang dilaporkan menyerang kapten sebelum penerbangan dari Jaipur ke New Delhi, malam semalam.

Difahamkan, pembantu juruterbang berkenaan naik marah selepas disuruh mencatat maklumat kritikal penerbangan seperti jumlah penumpang, berat untuk pelepasan pesawat dan jumlah minyak.

Bagaimanapun, syarikat tersebut menafikan terdapat sebarang pergaduhan fizikal dan ianya hanya melibatkan pertengkaran mulut.
-sinarharian-

Tiada ulasan: