"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita terjun dari tingkat 19 sambil peluk dua anak

A 

OLGA Zharkova

MOSCOW: Seorang wanita di Rusia maut selepas nekad terjun dari tingkat 19 sebuah apartmen sambil memeluk dua anak kecilnya.

Lapor The Sun, Olga Zharkova, 34, mengambil keputusan drastik itu selepas mengalami masalah kemurungan setelah melahirkan bayi. 

Mangsa terjun dari ketinggian 57 meter sambil mendukung anak tiga tahun dan bayi berusia sebulan.

Dilaporkan, kedua-dua anak kecil itu juga meninggal dunia di sisi ibunya.

Kejadian itu berlaku di sebuah apartmen di Moscow pada Isnin lalu.

Menurut pihak berkuasa, Zharkova yang merupakan isteri kepada seorang pegawai tentera membunuh diri secara tragis akibat menderita masalah tekanan pasca-trauma selepas bersalin.

“Kami turut menemukan sekeping nota ditulis mangsa yang menyatakan dia tidak mahu meninggalkan dua anaknya di dunia ini.

“Wanita itu juga pernah mengadu kepada kenalannya bahawa dia mengalami kemurungan selepas bersalin serta berasa sunyi dan letih,” jelas pihak berkuasa.

Jawatankuasa Pasukan Penyiasat Rusia sedang menyiasat kejadian tersebut. – AGENSI

Tiada ulasan: